czwartek, 18 października 2012

Zagrożenia duchowe - materiały dot. katechezy dla dorosłych.

Szczęść Boże kochani!

Podczas ostatniej katechezy dla dorosłych (14.10) poruszyłem temat zagrożeń duchowych. Mam świadomość, że czas naszego spotkania był zbyt krótki, aby dogłębnie przeanalizować dotknięte przeze mnie kwestie. 

Wiem, że temat ten jest bardzo istotny i cieszę się, że w wielu z Was wzbudził on zainteresowanie i chęć głębszej analizy. 

Dlatego też wychodząc naprzeciw Waszym prośbom stworzyłem na naszej parafialnej stronie specjalną zakładkę "ZAGROŻENIA DUCHOWE", w której zamieszczam kilka konferencji i interesujących linków dotykających tego zagadnienia.

Zachęcam do pogłębienia tego tematu!
Pozdrawiam Was serdecznie.
x. Tomek

2 komentarze:

  1. Co do medycyny naturalnej - scisle akupunktury, czy homeopatii - nie ma, o ile mi wiadomo jednoznacznego stanowiska Kosciola! Proponuje zorganizowac jeszcze jedno spotkanie, poswiecone tym kwestiom. M.Krawczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście do tematu zagrożeń duchowych jeszcze wrócimy. Zrobimy to, albo w ramach katechezy dla dorosłych, albo też w ramach oddzielnego spotkania dotykającego tego zagadnienia (mam kilka pomysłów z tym związanych, o szczegółach poinformuję Was w najbliższym czasie).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń